czwartek, 11 czerwca 2015

Liebster Award #1





Nominację otrzymałam od Magdy z bloga Opinium Kosa 
                                                 Dzięki Magda, nawet szybko poszło :)


 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”

Magda zadała następujące pytania:


1. Gdybyś mógł wybrać epokę w której chciałbyś żyć, która to by była? 

 Już nie raz odpowiadam na podobne pytanie, ale z chęcią odpowiem po raz kolejny. Wsiadam do maszyny czasu i przenoszę  się do lat 20-30 XX wieku.  Bardzo podobał mi się klimat tamtych lat. Czas jazzu, swingu, retro bardzo mnie urzeka. No i jako kobieta zwracam uwagę też na ubiór. Piękne suknie,  długie satynowe rękawiczki, korale, lufka z którą kobiety wcale nie wyglądały brzydko, a w ręcz przeciwnie dodawała im ona seksapilu, wdzięku. Mężczyźni szarmanccy, uwodzicielscy. 

2. Masz możliwość zobaczenia swojej przyszłości. Co robisz i dlaczego? 

Nie wiem czy zadowoli Cię moja odpowiedź, ale gdyby ktoś dał mi taką możliwość, podziękowałabym i nie skorzystała. Dlaczego? Nie lubię sięgać w przeszłość i myśleć co by było gdyby, ale też nie chciałabym wiedzieć co przyniesie mi przyszłość, nieważne czy są dobre rzeczy czy złe. Każdy ma gdzieś wyznaczoną ścieżkę niektóre decyzje bywają złe inne lepsze, czasem trzeba się sparzyć by coś dostrzec i by wiedzieć jak w podobnej sytuacji postąpić, bo jak to się mówi człowiek uczy się na błędach, a co ma być to będzie :)

3. Jaki gatunek książkowy/filmowy mógłby dla Ciebie nie istnieć? 

A tam zaraz nie istnieć ;) to że nie przepadam za jakimś gatunkiem,  nie oznacza że mogłoby go nie być. Są też inni ludzie, a ja nie jestem pępkiem świata, po prostu jeśli nie przepadam, nie sięgam po to i już. Po co więc zabierać przyjemność innym. A gusta też się zmieniają, nigdy nie mówię nigdy  ;)

4. Lubisz chodzić do teatru? 
Powiem szczerze, nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w tetrze :(  pewnie było to jeszcze za czasów szkolnych. Ale tak, lubiłam takie wycieczki na spektakle. swoją drogą muszę mężowi powiedzieć że powinniśmy więcej z życia kultury i  sztuki czerpać ;)


5. Muzyka, która najbardziej opisuje Twój charakter? 

Hmm przyznam, jestem trochę nerwowa,  wybuchowa :) Od dawien dawna jestem wielką fanką Metallicy, i Lennego Kravitza ( w grudniu zeszłego roku miałam przyjemność być na jego koncercie w Łodzi, szalałam pod sama sceną, mega radość :))   Dlatego muzyka, która opisuje mój charakter to zdecydowanie, Rock, soft rock, hard rock, heavy metal ;)

6. Wolałbyś być muzykiem, malarzem czy pisarzem? Dlaczego? 

Chociaż każdy śpiewać może, ja podziękuję i wystarczy mi pod prysznicem, wciąż uczę się gry na gitarze bo ponoć to proste, a ja mam problem z prostymi chwytam i akordami. Muzyk raczej  odpada.  Pisarz, hmmm nie wiem, coś tam skrobie do szuflady, ale są to bardziej bajki dla dzieci ;)  Malarzem? trochę lepiej mi to idzie niż kurze pazurem, w szkole chodziłam na kółko plastyczne, brałam udział w konkursach artystycznych, bardziej specjalizuje się w sketchingu, w zeszłoroczne urodziny dostałam od męża nową piękną kasetkę ołówków i blok szkicowy ;) 


7. Marzenie, cel, nadzieja, bez której nie dałbyś rady żyć? 

Odkąd mam męża i dziecko zwracam uwagę na wartości rodzinne, miłość wzajemne wspieranie się, do tego ta mała cząstka mnie i męża, która w nocy potrafi wskoczyć do nas do łóżka walnąć w żebra, budzić o wczesnych godzinach porannych w wolne dni. Rodzinne chwile- bezcenne, bez tego nie dałabym rady żyć mąż i syn są moją siłą napędową,  nadzieją marzeniem byśmy zawsze byli zdrowi, szczęśliwi razem <3

8. Gdzie widzisz się za 10 lat? 

Hmm widzę siebie w moim jednorodzinnym domku w hamaku na  tarasie, obok mąż  a na trawie biega piesek i dwójka już dzieci  ;) 

9. Bez czego, totalnie nie wyobrażasz sobie życia? 

Pierogów z truskawkami lub jagodami :D 

10. Jakimi wartościami kierujesz się w życiu? 

Są to : Miłość, uczciwość, szczerość, zaufanie, empatia, tolerancja, uczynność, wiara.


11. Kim nie jesteś a chciałbyś być? 

Nie jestem supermanem, w sumie bardziej  superwoman a często chciałabym być ;) 

Ufff chyba się udało. Czas na moją "zemstę" :D

Moje nominacje :

8. http://bierziczytaj.blogspot.com/
9. http://karmeloweczytadla.blogspot.com/
10. http://ksiazkopatia.blogspot.com/
11.http://niebieskazakladka.blogspot.com/

Oto pytania do was drodzy blogerzy :)

1. Jakich pytań się boisz?
2. Czy zdarza Ci się manipulować?
3. Jaki masz sposób na efektywne zarządzanie czasem?
4. Trafiasz na bezludną wyspę, w starej skrzyni znajdujesz trzy książki, jakie to będą tytuły?
5. Pełen "spontan", czy wcześniejsze dokładne planowanie wycieczki, czytanie przewodników?
6. Najbardziej szalony bohater z jakim się spotkałeś/aś podczas czytania książki?
7. Co daje Ci szczęście?
8. Chętnie pożyczasz  swoje książki?
9. Czytasz w jednej pozycji,  czy zmieniasz ułożenie ciała w przeróżne dziwaczne pozy?
10. Jakie słowa,  doprowadzają Cię do szewskiej pasji?
11. Wolisz dawać, czy otrzymywać?