wtorek, 2 czerwca 2015

poCZYTAlnia#1- czyli zapowiedzi czerwca

Nowy miesiąc, nowe książki, nowe recenzję i w głowie mam nowy pomysł, póki co ciiiii nie zdradzę więcej, bo jeszcze sama obmyślam.
Na czerwiec przygotowałam zaległe recenzje "Jaskiniowca" oraz "Medicusa"  Ponad to planuję przeczytać jeszcze:



1.












Powrót słynnego detektywa. Nowa autorka wybrana z spośród spadkobierców Agathy Christie. Zobaczymy czy to będzie wielki spektakularny powrót  Herculesa Poirota?

2.












Poruszająca powieść o przyjaźni w trudnej  Ameryce lat 60 XX wieku.

3.












 Ponoć jeszcze śmieszniejsza niż "Stulatek" tego samego autora do którego recenzje znajdziecie tutaj

4.












Tyle osób się zachwyca, u mnie książka już od dwóch, jak nie więcej miesięcy leży na półce, ciągle przekładałam zostawiając ją jako taką wisienkę na torcie. Czy tak będzie? zobaczymy. Już się doczekać nie mogę.


Mam nadzieję że nic mnie nie zaskoczy i nie zabierze czasu na czytanie ;)