piątek, 31 lipca 2015

Podsumowanie Lipca + mały stosik miesiąca



Połowa wakacji za nami, swoją drogą dlaczego te ciepłe letnie miesiące tak pędzą? dopiero dziś się zorientowałam że to już koniec lipca, a przecież dopiero co pisałam o czerwcu. W Lipcu mój portfel rzucił focha, do kolekcji moich wspaniałych książek dołączyły trzy, ale za to jakie cudowne pozycje, tam gdzieś poniżej wstawię zdjęcie moich zdobyczy. Póki co małe zestawienie i przypomnienie tego co się działo :)



Lipcowe poCZYTAnie 

Sekretne życie pszczół- Sue Monk Kidd KLIK
Wiem o tobie wszystko- Claire Kendal KLIK
Temat na pierwszą stronę- Umberto Eco KLIK
Za ścianą- Sarah Waters KLIK
Druga szansa- Katarzyna Berenika Miszczuk KLIK
Marsjanin- Andy Weir  ( recenzja wkrótce)

Łączna liczba przeczytanych stron to...2298 stron :)

W Lipcu byłam też nominowana do:

7 Deadly Sins Book TAG- jeśli jeszcze nie widzieliście moich grzechów książkowych, to zapraszam tutaj ---> KLIK

Lebster Awards- Po raz drugi dostałam  nominację od Magdy z bloga Opinium Kosa.  Pytania i odpowiedzi możecie również zobaczyć tutaj ---> KLIK

Lipcowe lektury okazały się być cudowne, było słodko, pachnąco miodem, przerażająco, tajemniczo, świetny zestaw lektur sobie wybrałam  w tym letnim czasie:) Chociaż rozczarowania też były, bo właśnie Temat na pierwszą stronę autorstwa Umberto Eco, okazał się mocno przereklamowany  rozczarował zupełnie. Za to na pierwszym miejscu postawiłam dwie cudowne książki, chociaż ich tematyka jest zupełnie inna, to obie bardzo, ale to bardzo mi się podobały Sekretne życie pszczół i Marsjanin to moje numery jeden miesiąca.

A teraz czas na mały lipcowy stosik, już go wam prezentowałam jakiś czas temu i nic się w nim nie zmieniło, jedną książkę z tego nowego stosu musiałam już przeczytać ;)