środa, 1 lipca 2015

Podsumowanie miesiąca- czerwiec + stosik czerwcowy



Kolejny miesiąc za nami. Czas na podsumowanie. Ciesze się że przeczytałam zaplanowane pozycje plus  jedną, która niespodziewanie do mnie trafiła w wersji elektronicznej, za co jeszcze raz dziękuję autorowi Łukaszowi Wasilewskiemu.

W czerwcu na blogu pojawiły się:



Recenzje


  1. " Jaskiniowiec" - Jørn Lier Horst. Recenzja KLIK
  2.  "Medicus"- Noah Gordon. Recenzja KLIK
  3. "Analfabetka, która potrafiła liczyć"- Jonas Jonasson. KLIK
  4. "Inicjały zbrodni"- Sophie Hannah. KLIK
  5. "Oddawaj Różdżkę Phong!"- Łukasz Wasilewski. KLIK do recenzji 
  6. "Pociągi pod specjalnym nadzorem"- Bohumil Hrabal KLIK
  7. "Kasacja" - Remigiusz Mróz.  KLIK 
Łącznie przeczytałam: 2272 strony ( nie wliczam Jaskiniowca i Pociągów, których czytałam miesiąc wcześniej, a recenzje pojawiły się z opóźnieniem)


Artykuły 
Oraz założyłam stronę na Facebooku  zapraszam do polubienia :)


Według mojej opinii, najbardziej zaskakującą książką i najlepszą tego miesiąca była " Kasacja". Natomiast najbardziej mnie rozczarował "Jaskiniowiec".

W maju powtarzałam, że w czerwcu nie kupię już książek, bo jeszcze z poprzednich miesięcy leżą książki, których nie zdążyłam przeczytać, ale wiecie jak to jest tu promocje tam promocje no i z tego "nie kupowania" taki stos czerwcowy wyrósł :) Głównie książki kupowałam w księgarni internetowej Tania książka oraz w serwisie Finta gdzie za punkty kupiłam "Ostatnią Arystokratkę" 

Evžena Bočka i "Bikini" Janusza L. Wiśniewskiego w przeliczeniu na pieniążki kupiłam za grosze :)