sobota, 22 sierpnia 2015

#1 Weekendowy porzegląd blogowy


Wielkimi krokami wakacje dobiegają końca, w tym przedostatnim weekendzie wakacji postanowiłam zrobić taki mały przegląd blogowy i  wklejać linki do innych blogów literackich,  lubię zaglądać i czytać co nowego u innych kolegów  i koleżanek "po fachu" ciekawe recenzje, artykuły, tagi. Nie wiem czy będzie to stały element bloga, ale być może tak i co weekend będzie pojawiał się właśnie taki przegląd blogowy :)



  • Tego lata zachwyciłam się powieścią  Sekretne życie pszczół  Sue Monk Kidd, a na blogu Recenzje książek przy gorącej herbacie  mamy cudowna recenzję Czarnych skrzydeł tej samej autorki. przekonałam się po raz kolejny, że muszę sięgną po tę powieść. 

  • Na blogu Recenzje Ami cudowna ciepła, ogrzana słońcem piękna i pouczająca powieść. Oddam Ci słońce Jandy Nelson 

  • Kilka dni temu na blogu Literacki świat Cyrysi był konkurs z Patrycją Gryciuk. Każdy mógł zadać Pani Patrycji pytania, autorka udzieliła odpowiedzi i wybrała dwie zwycięskie osoby,nagradzając najnowszą książką. Wszedł z tego cudowny wywiad.  Ja również dorzuciłam swoje dwa grosze i ciesze się że Pani Patrycja odpowiedziała na moje dwa skromne pytania :) 

  • My blueberry life dołączyła do grona "Mrozofanek" świetna recenzja Kasacji Remigiusza Mroza. 
  • Rude recenzuje  Lesbos czyli najlepsze opowiadania erotyczne. Ciekawie, intrygująco, warto zerknąć.

Coś was zaciekawiło? Czytaliście którąś z zrecenzowanych  książek?
Udanego weekendu, ja znów dziś zapracowana :)