środa, 5 sierpnia 2015

#3 Liebster award









Znów przypadła mi ta przyjemność bycia nominowaną do Liebster Award tym razem nominował mnie amp H z bloga Z piórem wśród książek, który złamał swoje zasady i wyjątkowo sypnął nominacjami ;)
Nie przedłużając. Zaczynajmy!













1. Dlaczego według Ciebie warto czytać książki?


KSIĄŻKI
  • Budują wyobraźnię
  • Są cudowną rozrywką 
  • Rozwijają słownictwo 
  • Uczą czytania ze zrozumieniem 
  • Pomagają w wyrażaniu swojego zdania 
  • Są jedynym nałogiem, który nie odbija się na zdrowiu. Nie nabawisz się poważnych chorób, nie przytyjesz,   im więcej czytasz tym Twój umysł, dusza i ciało czują się wyśmienicie.



2. Kuchnię jakiego kraju/regionu lubisz najbardziej?


Cóż, przyznam jestem smakoszem wielu kuchni, uwielbiam kuchnię śródziemnomorską, sałatki, owoce morza. Dość często też  zajadam się kuchnią azjatycką. Polską też bardzo lubię, ot takie kluski śląskie z bitkami sosikiem i buraczkami lub czerwoną kapustką  ymmm przepyysznie. 


3. Czy uważasz się za osobę tolerancyjną?

Myślę że tak, chociaż przyznam, tolerancja jest trochę jak cierpliwość można tolerować wiele rzeczy/sytuacji, ale gdy ktoś kto wymaga tolerancji nie daje nic z siebie, niech też nie oczekuje, że będzie nadal tolerowany.



4. Czy według Ciebie warto czekać na miłość czy lepiej samemu jej poszukać?


Zdradzę z własnego doświadczenia,  warto czekać ;)


5. Czy miewasz czasem chwilę zwątpienia w sens tego, co robisz?


Często tak mam, ale mam obok kogoś kto zwykłym przytuleniem i ciepłym słowem postawi na nogi :)

6. Co wolisz: nieśmiertelność czy nieskończone bogactwo?


Wybieram moc wydłużania czasu! ;)




7. Planowałeś/aś kiedykolwiek przejść z blogiem na domenę .pl? Jeśli tak lub już masz domenę .pl to co Cię skłoniło/skłoni do jej wykupienia?

Powiem szczerze, nie myślałam o tym. Jestem świeżynką w blogowaniu, mój blog powstał dopiero w połowie kwietnia, nie wiem co będzie za pół roku, czy za rok, ale jestem pełna chęci i zaangażowana, by ciągle się doskonalić, zdobywać więcej obserwatorów i czytelników bloga. 


8. Rodzina, honor, kariera, przyjaźń, wiara, zdrowie - ustaw w porządku od najważniejszego dla Ciebie do najmniej ważnego.

  1. Rodzina
  2. Zdrowie
  3. Przyjaźń
  4. Wiara
  5. Honor
  6. Kariera


9. Jak według Ciebie będzie wyglądać Twoja przyszłość?


Tak jak do tej pory, szczęśliwa mama i żona- po prostu. :)



10. Jaki jest Twój ulubiony gatunek/rodzaj czekolady?


Uwielbiam wszystkie czekolady, te z nadzieniem, z bakaliami, gorzkie, mleczne, białe...tylko pssst ;)


Jeszcze raz dziękuję, za te ciekawe  pytania, mam nadzieję,że moje odpowiedzi są równie interesujące. Jeśli chodzi o nominację to, nominuję....Ciebie...Ciebie ooo i Ciebie też,  każdego kto ma na to ochotę, możecie sami odpowiedzieć na jedno, dwa, a nawet 10 pytań wpisując odpowiedzi tu pod postem ;)