czwartek, 13 sierpnia 2015

#4 Liebster Award








Łał łał mój blog istnieje dopiero  4 miesiące,  a już mam  czwartą nominacje do LBA! Niby taka drobnostka,  a jednak cieszy, bo zaglądacie i być może wam się podoba. Może i doskonała nie jestem,  wciąż się oswajam i uczę i tym bardziej dziękuję za kolejną nominację tym razem od Yelle z bloga Latające książki 









 PYTANIA:


1. Jaka jest twoja ulubiona książka?


Mam wiele takich, ale moje serce jest przy klasyce i przy Dumie i Uprzedzeniu <3



2. Jaki jest twój ulubiony film?

Jeden? nie da rady,  uwielbiam Toma Hanksa więc i filmy w których zagrał Forrest Gummp, Szeregowiec Ryan,  Zielona Mila. Kocham Julię Roberts a odkąd obejrzałam Pretty Waman stał się on jednym z moim ulubionych.  Moją sympatię  ma też Johny Deep we wszystkich częściach Piratów z Karaibów ;)


3. Gdzie najbardziej lubisz czytać?

Lubię wszędzie gdzie się da, ławka w paru, poczekalnia u lekarza, na łące, na plaży, w domu na kanapie :)

4. Posiadasz jakąś życiową pasję?

Nie będę oryginalna Książki ;) 

5. Lewitacja czy niewidzialność?


Hmmm, boję się latać,  wybieram niewidzialność :)


6. Masz jakiś ulubiony zespół muzyczny?

Yes! Metallica,  Guns N' Roses, Scorpions, AC/DC, Guano Apes moje klimaty ;)

7. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i gdzie lubisz ją spędzać?

Wiosna, wiosna radosna! :D   uwielbiam gdy wszystko po zimie zaczyna nabierać koloru,  rozkwita i pachnie, napełnia mnie to wielkim optymizmem, lubię wtedy spacerować jak najwięcej i przyglądać się jak natura budzi się do życia.

8. Masz jakiegoś ukochanego mężczyznę z książki?

Tak, tylko i wyłącznie Christian Grey!...spokojnie żartowałam :D 
Jak byłam mała i czytałam Anię z Zielonego Wzgórza to był nim Gilbert Blythe :D teraz nie muszę mieć ukochanego z książki, bo mam swojego żywego! :D 

9. Posiadasz jakieś zwierzątko?

Obecnie nie, ale w planach jest piesek.

10. Księgarnia internetowa czy tradycyjna?

I to i to, często kupuję przez internet, bo promocje w księgarniach internetowych kuszą i to bardzo, ale czasami gdy przechodzę obok tradycyjnej i nawet zza drzwi czuję ten zapach druku ...ehh cięgnie. 

11. Co mógłbyś/mogłabyś jeść codziennie?

Owoce, dużo owoców  w różnej postaci :) pije też zdrowe koktajle ;)



Tym razem i ja naskrobałam pytania oto one: 

1. Masz władzę nad światem przez 2 godziny, jak je wykorzystasz?
2. Marzenia z dzieciństwa?
3. Kto jest Twoim autorytetem?
4. Przyjaźń damko-męska, możliwa?
5. Twój  ulubiony blog/blogi? 
6. Zasypiasz w swoim łóżku, lecz rano budzisz się w zupełnie nieznanym Ci miejscu, jakie to miejsce i co zrobisz w  tej sytuacji? 
7. Twój idealny dzień?
8. Czego Ci brakuje? 
9. Masz jakieś życiowe motto?
10. Największa Twoja porażka?
11.W czym jesteś dobra? 

I wyróżnieni, których nominuję :)

  1. Matyldy z Leonzabookowiec
  2. Izy z Poczytajmy coś!
  3. Kariny i jej Skrzynki pełnej książek
  4. Michaliny z Książkowego świata 
  5. Karoliny z Bookfinity