piątek, 28 sierpnia 2015

#SummertimeMadnessBookTAG








Co prawda wakacje dobiegają końca, wszystko co dobre kiedyś się kończy. Jedni  z Was bardziej odpoczęli, inni mniej, a może urlop dopiero przed wami, tak poza sezonem?
Nominację do letniego TAGu otrzymałam od Magdy z bloga Opinium Kosa. Świetny i lekki, tak na zakończenie wakacji :)

No to jedziemy!


1. Pokaż letnią okładkę 

Wahałam się którą okładkę wstawić.Sekretne życie pszczół? Tytuł letni, wnętrze pachnące miodem,Bikini? wspaniała, lecz bolesna historia.
Ale wakacje to czas radości, śmiechu, szalonych przygód. Tego lata był z nami Mikołajek. Synek miał dobrą zabawę, gdy czytaliśmy tę historię, ale przyznam że i ja bawiłam się świetnie :D



2. Książkowe miejsce idealne na wakacje 

Nie chcę być już tak nieoryginalna i po raz kolejny w podobnej kategorii umieścić Zielone Wzgórze. Uwielbiam takie klimaty dużo zieleni, drewniany domek gdzieś na wzgórzu, albo...pod wzgórzem. Chatka Hobbita, magiczna, w środku cudownie klimatyczna, przed nią rozpościera się przepiękny widok :)





3. Książka, którą zabierzesz w wakacyjną podróż 

Mój Ukochany zrobił mi niespodziankę, w czasie wakacji nie mieliśmy specjalnie, większego urlopu, by gdzieś wyjechać. Uwielbiam Hiszpanię i dawna moim marzeniem było polecieć do Barcelony. Tak też się stanie, moje wakacje przekładam na początek października w Barcelonie. Wraz z biletem dostałam też książkę o najciekawszych miejscach do zwiedzania, trochę historii, ciekawostek :) Jestem mega podekscytowana. Być może zabiorę ze sobą jeszcze "Rękę Fatimy" Ildelfonso Falconesa, znakomita powieść historyczna osadzona w Hiszpanii w drugiej połowie XVI wieku. czytając "Katedrę w Barcelonie" zakochałam się w tym klimacie :)



4. Jaką książkę wybierzesz na poprawę humoru? 



Ta książka, bardzo, bardzo mnie rozbawiła, pełna absurdalnych sytuacji i zachowań. Wspaniały wspomagacz ćwiczeń mięśni twarzy :D

5. Siedzisz na plaży, który bohater książkowy Ci towarzyszy? 

Pierwsza do głowy wpadła mi Lizzy Bennet :)


6. Który bohater książkowy pomoże Ci w wyborze smaku lodów?

Hmmm chyba nie potrzebowałabym kogoś, kto miałby mi pomóc w wyborze smaku lodów, sama wiem, że moje podniebienie podbiją wszelkie sorbety. Ale jak się bawić i wybrać  to może "Zordon"? Jada  zdrowo, więc i może na deser wybrałby jakieś zaskakujące smakiem lodowe pyszności ;)

Jeśli macie ochotę, na ten TAG to śmiało, nie będę konkretnie nominować :)
Mimo końca wakacji, życzę dużo słońca