sobota, 26 września 2015

#5 Weekendowy przegląd blogowy

Witajcie weekendowo :) Zanim jednak będziecie brać się za porządki ( bo chyba w większości  polskich domach sobota, to dzień  gospodarczy) zaparzcie sobie herbaty/kawy rozsiądźcie się wygodnie, bo mam dla Was przegląd prawdziwych perełek z minionego tygodnia, recenzje, ciekawe wpisy, newsy. Tym razem trochę Was zasypię, być może traficie na jakiś ciekawy blog, przeczytacie recenzje książki, która Was zaintryguje, ja przeglądając natrafiłam na kilka fantastycznych książek, które z pewnością będę chciała przeczytać. Nie przedłużając, miłego szperania ;)





Recenzje

  • Tu się czyta, bo recenzja nie zawsze musi być pochlebna Ten jeden rok
  • Jeśli ktoś nadal nie ma dość Pana Szarego to tutaj Książkopatia nie zawiodła się na Grey'u... naprawdę? koniecznie zajrzyjcie ;) 
  • Bardziej lubię książki niż ludzi pisze o książce, którą ostatnio też mocno się zainteresowałam i z wielka chęcią przeczytam Człowiek o 24 twarzach
Coś na luzie i dla rozrywki




 Jest też trochę o filmach 





Newsy


  • Już dziś we Wrocławiu  rusza Międzynarodowy festiwal opowiadania podsyłam link,  gdzie znajdziecie więcej informacji TUTAJ



  • Od pierwszego października rusza też akcja promująca czytelnictwo Czytaj PL odsyłam więc do strony TUTAJ



  • I coś na temat Ustawy o jednolitej cenie książek! raczej dobre wieści :) TUTAJ



                                                                                       Udanego weekendu 
                                                                                         ENJOY!
                                                                                                    K.