środa, 2 września 2015

#AlboAlboTag


Totalne  TAGowe szaleństwo się zapowiada :) Dostałam kilka nominacji i zacznę od pierwszej zaległej. Bardzo cieszę się, że ktoś o mnie pomyślał w tym przypadku Magda z Opinium Kosa :) Czas na mój AlboAlboTAG 



PYTANIA: 

1. Wolisz czytać tylko trylogie, czy powieści jednotomowe?

Po przeczytaniu książki, zwłaszcza, gdy bardzo mi się podobała z chęcią przeczytałabym dalsze losy bohaterów, dlatego uwielbiam zaczytywać się w powieściach kilkutomowych, by móc jak najdłużej być z bohaterami :)

2.Wolisz czytać tylko autorki, czy tylko autorów? 

Nie ma to dla mnie znaczenia, sięgam po książkę nie ze względu na płeć  autora :)

3. Wolisz kupować tylko w Empiku, czy tylko na stronach internetowych?

Zdecydowanie strony internetowe, mogę spokojnie przeglądać, dodawać do schowka.  Ponadto promocje w księgarniach i stronach internetowych kuszą bardzo :)

4. Wolisz, żeby wszystkie książki zekranizowano, czy żeby przekształcono je w serial?

Hmm powiem szczerze, że nie wiem wiadomo jak to jest z tymi ekranizacjami...może jednak serial? 

5. Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?

Zdecydowanie pięć tygodniowo ;)


6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem, czy autorem?

Profesjonalnym recenzentem, baardzo daleko mi do tego, ale  co  tam pomarzyć można ;)

7.Wolisz czytać dwadzieścia książek w kółko, czy sięgać po nowe pozycje?

Mam takie, po które sięgam po raz któryś, ale też uwielbiam sięgać po nowe, poznawać nowych bohaterów, nowe przygody :)

8.Wolisz być bibliotekarzem, czy sprzedawcą książek?

Sprzedawcą książek, wykupiliby całą księgarnię :) 


9. Wolisz czytać jeden ulubiony typ literatury, czy wszystko po za nim?

Kiedyś jak byłam jeszcze w szkole, były to tylko thrillery, kryminały, horrory. Ale z czasem moje gusta literackie poszerzyły się, jestem otwarta na inne gatunki :)

10. Wolisz czytać książki fizyczne, czy e-booki?

E-booków nie czytam, bo nie mam na czym  :P jeszcze nie zdecydowałam się na  kupno czytnika, czasami mam coś w PDF i czytam na laptopie, ale nie jest to zbyt komfortowe.  Zostaję przy tradycyjnej książce.

I jak ? dałam radę?


Moje nominacje wędrują do 

Leżę i czytam

Ten tag jest bardzo popularny, pytania o ile widziałam są takie same, więc jeśli już robiliście to podeślijcie mi linka, zerknę ;)

Miłego czwartku!