czwartek, 10 września 2015

#Celebrity Book Tag

Czas na kolejny TAG! znów nominacja przyszła od Magdy z Opinium Kosa  z opóźnieniem, lecz znów wszystko zgonię na czas, a właściwie jego brak. Pozwoliłam sobie skraść od Magdy tagowy banerek :)





1. Emma Watson: książka z piękną kick-assową, bohaterką



Pierwsze co mi do głowy wpadło do "no przecież Chyłka" ostra Pani adwokat, bohaterka "Kasacji" Remigiusza Mroza.








2. Theo Rossi: książka z najgorętszym męskim 



bohaterem


Chyba nie mam takiego najgorętszego, a z pewnością nie pod tym względem, że mogłabym wzdychać do jego osoby. Dlatego za mojego najgorętszego bohatera uważam Francisa Urquharta z House of Cards Michaela Dobbsa. Najgorętszy pod tym względem, że jego plan zemsty pali wszystkie mosty, działa on nie spostrzeżenie z zaskoczenia wybucha jak lawa w wulkanie. 













3. Brangelina: ulubiona para literacka 
Będzie to nie typowa para literacka! a mianowicie Sherlock Holmes i John Watson! tworzą parę idealną, chociaż bardzo się od siebie różnią. Uwielbiam czytać o ich przygodach.









4. Shailene Woodly: niedawno odkryty autor, którego pokochałeś



Wielu autorów odkryłam w ostatnim czasie, ale żeby się nie powtarzać to moje serce podbiła Sue Monk Kidd autorka "Sekretnego życia pszczół"













5. Josh Huterson: ulubiona krótka książka



Cudowna i mądra historia, choć nie liczy wiele stron, jest bardzo obszerna treścią. Nie potrzeba wile by przekazać coś mądrego i pięknego.



















6. Dwayne Johnson: ulubiona gruba książka 



Pełna przygód w pogoni za marzeniami. Cudowna średniowieczna podróż z Anglii po Francję, aż do Persji. 





7. Leonardo DiCaprio: książka z najsmutniejszą śmiercią



Oskar i Pani Róża. Ciężka choroba i śmierć dziesięcioletniego Oskarka była ogromnym przeżyciem podczas czytania. 
















8. Kristen Steward: najnudniejsza książka




rzadko się nudzę podczas lektur, chyba jednak dobieram dość interesujące pozycje. Ale ta wyjątkowo mnie nudziła. 















9. Ian Somerhalder: najbardziej przesłodzona książka



 Pozwolę więc zostawić sobie to miejsce puste, bo żadnej przesłodzonej książki nie mogę wygrzebać z pamięci :P


10. Jennifer Lawrence: książka idealna lub seria
Jak dla mnie idealną serią jest Saga pieśni lodu i ognia


















Powiem szczerze, że był to chyba najtrudniejszy jak dotąd TAG, jakoś ciężko mi było wyszukać w pamięci np. tę najnudniejszą książkę, czy książkę z najgorętszym bohaterem. Ostatnio też dopada mnie jakaś chandra, zaczęłam czytać książkę, w którą kompletnie się wkręcić nie mogłam :/ dawno mi się to zdarzyło, ale musiałam odłożyć ją na półkę na rzecz innej i chyba był to dobry pomysł bo ta, którą dosłownie wczoraj zaczęłam zaczarowała mnie totalnie!

Kogo nominuję do tego Tagu?