poniedziałek, 12 października 2015

THE COURTSHIP BOOK TAG



Do tego zalotnego Tagu nominowała mnie Matylda z Leon Zabookowiec. Z opóźnieniem. ale jest :)












1. Zauważenie – książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę.
Rzadko kupuję książkę z powodu okładki, ale tą która zwróciła moją uwagę to okładka Cyrku nocy Erin Morgenstern, wydała mi się taka magiczna i  przyciągnęła mnie nie tylko okładka, ale i tytuł. Jej wnętrze, mimo że nadal w klimacie magii, nieco mnie rozczarowało. 
źródło: Lubimy czytać
2. Pierwsze wrażenie – książka, którą kupiłeś ze względu na opis.
Wiele książek przyciąga mnie swoim opisem, czasami są to trafne zakupy, czasami... trefne ;)
3. Słodkie rozmówki – książka z niesamowitym stylem pisania.
Wyrafinowany język zauroczył mnie w Portrecie Doriana Graya
4. Pierwsza randka – pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny.
 Gra o Tron a jakżeby inaczej ;) 
Źródło: Lubimy czytać
5. Nocne rozmowy telefoniczne – książka przy której przetrwałam noc.
Ostatnio noc zarwałam przy House of Cards. Ograć Króla.
źródło: Lubimy czytać

6. Zawsze w myślach – książka, o której nie mogę przestać myśleć.
Dużo książek, zwłaszcza te, które bardzo mi się podobały zostawia swój ślad w mojej pamięci.


7. Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia.
Bardzo przeżywałam czytając, emocji było multum



8. Spotkanie z rodzicami – książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym.
Marsjanin to mój hit wakacji, tak samo Sekretne życie pszczół 
9. Myślenie o przyszłości – książka, która będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości.
Przy ostatnim wyzwaniu pisałam o książkach, więc nie będę się tu powtarzać i po prostu odeślę was tam jeszcze raz ;) TUTAJ
10. Dzielimy się miłością – kogo taguję?
Lubię Was ogromnie, ciężko podzielić się tym uczuciem tylko z kilkoma osobami,  dlatego  typuję wszystkich, którzy właśnie to czytają :D Jest to fajna zabawa więc mam nadzieję, że zechcecie wziąć w niej udział :*