sobota, 28 listopada 2015

Ogłoszenie drobne

Cześć!
Nie każdy z Was, (chociaż mam nadzieję, że jednak większość zagląda na mojego facebooka) wie dlaczego ostatnio tu takie pustki. Otóż jest to co prawda powód do radości, bo po raz drugi będę mamą, ale z mniej przyjemnych rzeczy to urok pierwszego trymestru :/ niestety nie znoszę go dobrze, mdłości to pikuś, nie będę zamęczać szczegółami, po prostu na czas gdy nie poczuję się lepiej tak będzie, nie mam siły czytać a co dopiero siedzieć i pisać. Może i brakuje wam co sobotniego przeglądu, poniedziałkowych przygód Sherlocka, czy innych ciekawych książek i recenzji, ale proszę o wyrozumiałość, nie opuszczam bloga na zawsze po prostu taka mała przerwa, która mam nadzieję nie potrwa zbyt długo i już gdy tylko poczuję się lepiej wrócę z nową energią. Przyznam szczerze, że wiele planów na grudzień nie wypali, a chciałam nawet z okazji świąt zorganizować konkurs, ale niestety do tego jeszcze bardziej nie mam teraz głowy, jest mi przykro, ale co się odwlecze to...:)

Trzymajcie się, czytajcie i piszcie !


                                                                                                              Pozdrawiam K.