poniedziałek, 2 listopada 2015

#Podsumowanie Października + stosik

Jesień w pełni, liście poopadały z drzew, wczoraj przywitaliśmy nowy miesiąc, a jak nowy miesiąc to czas na podsumowanie minionego. W październiku dostałam jakiegoś powera czytelniczego i jestem naprawdę w szoku ile udało mi się przeczytać, bo jak zwykle był natłok wszystkiego, a jednak dałam radę.  A więc do rzeczy ;)





Przeczytane w październiku


  • Córki Marionetek Maria Ernestam. Recenzja TUTAJ
  • House of Cards. Ograć Króla  Michael Dobbs. Recenzja TUTAJ
  • Na psa urok Anna Sokalska. Recenzja TUTAJ
  • Idź, postaw wartownika Harper Lee (recenzja wkrótce :))
  • W cieniu A.S.A. Harrison ( recenzja wkrótce:))


Ponad to przeczytałam   również opowiadania z Księgi wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa

Przygody Sherlocka Holmesa 

  • Tajemnica Boscobe Valley 
  • Pięć pestek pomarańczy         }KLIK
  • Krzywousty 
  • Błękitny rubin
  • Wzorzysta wstęga   } KLIK
  • Kciuk inżyniera 
  • Szlachetny kawaler
  • Berylowy Diadem   }KLIK
  • Buczyna 
W sumie liczba przeczytanych stron w październiku 1834 nie jest jakaś powalająca, ale jakościowo naprawdę był to świetny czytelniczy miesiąc, pięć świetnych książek,  plus dziewięć opowiadań. Podsumowując książka miesiąca jest Idź, postaw wartownika Harper Lee, co prawda swoją premierę ma po jutrze, ale był to naprawdę jeden z najlepszych powrotów literackich jakie miałam okazję czytać. Najbardziej rozczarowała mnie książka W cieniu, pewnie dlatego, że okładka głosi "dla fanów Zaginionej dziewczyny i Zanim zasnę" i jak już porównywać do tych dwóch naprawdę dobrych thrillerów psychologicznych to W cieniu nie  ma nic z nimi wspólnego. 

Na blogu pojawiły się również Tagi 

  • Bookish: 20 książek, które mogłabym czytać bez końca KLIK
  • The Courtship Book Tag KLIK
  • The Oscar Book Tag KLIK
Jeśli chodzi o książki z października to postanowiłam totalnie nie ulec pokusie i nic nie kupować, jest sporo innych wydatków, ale książki w październiku można powiedzieć same się do mnie wepchały,  wszystkie które mam w tym skromnym stosiku są wygranymi w konkursach albo egzemplarzami recenzenckimi :D Spójrzcie o jakie egzemplarze poszerzyła się moja biblioteczka :)






  •  Cena naszych pragnień Dominiki Smoleń, wygrana w konkursie u Ani z bloga  Wyznania Książkoholiczki 
  • Madonna w futrze, Sabattin Ali Totalna niespodzianka od Zażyj kultury 
  • Dom po drugiej stronie lustra Vanessa Tait wygrana na Lubimy czytać
  • Przygody niezwykłych bohaterów wraz z dedykacją od autora 
  • Idź, postaw wartownika egzemplarz recenzencki od Business&Culture 
A u Was jak wygląda podsumowanie miesiąca? zostawiajcie linki do Waszych blogów :) 

                                                                                                  Miłego dnia K.