poniedziałek, 2 maja 2016

KONKURS!!!




UWAGA, UWAGA!!!
22 kwietnia blog obchodził swoje pierwsze urodziny! Te pierwsze 12 miesięcy za mną, chociaż wiele było trudności, wiele razy się poddawałam mówiąc, że się do tego nie nadaję, wiele się muszę jeszcze nauczyć, teraz jest troszkę trudniej, odsunęłam nieco blogowanie , jestem w wyjątkowym stanie i już za dwa miesiące po raz drugi zostanę mamą :) Będę się nadal starała by blog funkcjonował i zachęcał do odwiedzin :)
 Ale teraz przejdźmy do rzeczy. Właśnie z okazji urodzin  chciałabym Was obdarować prezentami książkowymi. Wiosna to moja ulubiona pora roku, zachęca do działania, słońce i ciepło poprawiają humor. Teraz Wasza kolej, by w ten wiosenny czas również napełnić blog pozytywną wiosenną  energią.  Zgłaszajcie się wpisując w komentarzu poniżej hasło: "Wiosna na całego" Do wygrania książki:

Cyrk nocy Erin Morgenstern
Na psa urok Anna Sokalska 
W cieniu A.S.A Harrison 









Wzór zgłoszenia

Hasło :"Wiosna na całego" 
Wybieram książkę: (wpisz tytuł jednej wybranej książki)
dodatkowo:
* będzie mi bardzo miło jeżeli zostaniesz obserwatorem bloga Pani poCZYTAlna (wpisz obserwuję jako:)
* możesz polubić profil bloga na Facebooku
* możesz umieścić informacje o konkursie na swoim blogu, tablicy Fb :)


Regulamin konkursu :)

1. Organizatorem konkursu jestem ja autorka bloga Pani poCZYTAlna 
2. Nagrodą w konkursie są książki z mojej biblioteczki, są w stanie idealnym. 
4. Konkurs trwa od 2.05. 2016 do 16.05 2016  do godz. 23:59.
5. Biorąc udział w konkursie uczestnik akceptuje niniejszy regulamin.
6. Konkurs skierowany jest do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
7. Zwycięzcami będą osoby wytypowane w drodze  losowania. 
8. Ogłoszenie wyników nastąpi około 20.05.2016 roku. W uzasadnionych przypadkach możliwe jest przesunięcie tego terminu, o czym poinformuję na łamach bloga.
9. Po ogłoszeniu wyników konkursu, skontaktuję się z laureatami i poproszę o przesłanie danych osobowych. Nagroda zostanie wysłana do zwycięzców w ciągu 14 dni roboczych na adresy wskazane przez laureatów.
10. W konkursie można wziąć udział tylko raz.
11. Zastrzegam sobie prawo do przerwania konkursu jeśli liczba osób będzie mniejsza niż 15 ( w każdym osobnym losowaniu  wybranej książki przynajmniej 5 osób)

Powodzenia! :D